2012. január 14., szombat

A világ legfinomabb színes muffinja

Anya megígérte nekem is és Helgáéknak is, hogy kipróbálja a receptjüket és majd elkészíteni a szivárvány tortát...
Mini tortát!
mert ahogy olvasta a recepteket, arra a döntésre jutott, hogy a  legfinomabb muffin alapreceptjéből kiindulva, elkészíti nekem a világ legfinomabb szivárvány muffinját :)
A keverésben megint benne vagyok, nagyon szeretem a sütiket előkészíteni! Egy kicsit változtattunk a alaprecepten. Tettünk még hozzá egy evőkanálnyi étolajat és a főzőtejszínből is löttyintettünk még egy kicsit. Hmmm...
A nyalakodás pedig, hát persze, hogy mindig az én feladatom :)


Anya 4 felé porciózta az alaptésztát, majd beszínezte őket: nap sárgára, fűzöldre, tengerkékre és eperhab színűre :)


Nagyon jól sikerült! a próba verzió belsejébe belekukkantva... Mehettek egy röpke fürdőre a cukormázba, hogy azon-nyomban beleragadjanak a színes cukor darák...


Ebéd után, kiválasztottam a legszebbet a közepéről, de muszáj voltam a végére, egyszerre kettőt elmajszolni :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...