2012. január 15., vasárnap

Lyukas kesztyű + a hógyerek

Nos én nem hagyom el...
Nekem általában eltörik, kilyukad, elszakad, esetleg elkallódnak a játékaim, dolgaim és ruháim :)
A kesztyűmmel is ez történt, kilyukadt az egyik párja.
Viszont remek alapanyag lett, egy golyófejű, hógyerekhez :)
Nem sok minden kellett hozzá: a lyukas kesztyűm, egy hungarocell golyó, rizs a tölteléknek, befőttes gumi, fa pálcika és filctoll és semmi varrás.
Díszítésnek gombok helyett, pom-pon-okat használtunk még.


Jöhetett az arca dekorálása piros nyomdapárnába belenyomtam a mutatóujjamat és a szája két oldalára, no meg a feje búbjára is nyomtam egyet :)


Jópofa figura lett, a teletömött hasú kesztyűgyerek, egy szempillantás alatt megszerettem...



Amanda adta ötleteit, tovább fokozta  Kifli és levendula

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...