2012. január 30., hétfő

Vírusbomba

Sajnos az oviban újra összeszedtem egy ronda betegséget, de most nem csak egy egyszerű náthát, hanem hasmenéses-hányós vírust.
Már nem volt elég a tengervizes orrspray, a méz és a meleg tea, sőt hétvégén már Hársfa teát is kellett innom, a hurutos köhögésemre.
Délutánra, aztán felváltotta a fulladó száraz köhögés, amit már nem bírt elviselni a gyomrom liftezés nélkül, így Apa tenyerébe hánytam az ebédet.
Jött az ultrahangos légpárásító, amit csecsemő korom óta, nem is vettek elő Anyáék.
Ez a készülék nagyon tetszett nekem, ahogyan ontotta magából a párát, olyan volt, mint egy "hurrikán" :)
Estére a hőmérsékletem is felkúszott 37,8-37,9-re, ezért lázcsillapító nélkül kellett leküzdenem a bennem harcoló bacikat.
8 óra után sikerült elaludnom, Anya karjaiban...
Reggel 8-kor, a kókai dokinéninél kezdtünk, aki rögtön mondta, hogy ez sajna egy ronda vírus, a kötőhártyáim pirossága is erre utalnak. Szinte az összes nyirokcsomóm triplájára dagadt a fehérvérsejtektől és a szűnni nem akaró orrfolyásom már rettentően zavart :/
De a legeslegjobban persze az érdekelt, mit is kapok ajándékba az Edittől...
Én is vittem pár apróságot, amit már én meguntam, de más kisgyereknek klassz és menő játék lehet.
Egy pöttömnyi hernyócskát kaptam, s amikor gurulni kezd a kerekein, aranyosan mozgatja a nóziját és a farkát :)


Isaszegre indultunk, de a kanyargós úton és a köhögéstől újra felfordult a gyomrom és csatt, most a sapkámban landolt nagyrészt...
Gyorsan elintéztük a bevásárlást, a patikában is megvettük a felírt gyógyszert, a DM-ből is kaptam mackós Multivitamint Anyuék  C-Vitamin-t vettek maguknak - amit a múltkor szétszereltem és a gyöngyök szanaszét gurultak az ágyon, Anya ott volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...