2012. január 8., vasárnap

Táncoltam a kecskékig

Pontosan 3 éve voltunk itt! Akkor még csak 6 hónapos voltam :)


Eredetileg mókusokat mentünk etetni, még szánkót sem hoztuk magunkkal, mert nem gondoltuk, hogy fent a Mátrában ennyire megmaradt a hó.
Végül se mókusetetés, se szánkózás, se játszóház nem volt (nyitva már)...
Viszont móka és kacagás, az volt bőven!
Ettem havat, hógolyóztam a srácokkal, hóangyalkáztam, Erdei pintyet etettem és azért talán megtalálják a mókusok is a mogyorókat, amit végül elszórtunk nekik...
Farkas éhes lettem ezért betértünk a Táncoló kecskékhez ebédre, ahol a pincér néni érdekesen hallgatta, hogy Farkas pecsenyét kérek, mert ilyen nem volt az étlapon :)  
Végül egy Kecsketállal kellett megküzdenünk...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...