2012. január 31., kedd

Arcmelegítés kipipálva

Anya a cseresznyemag párnáját, a szülésnél használta utoljára...
Az esti fürdőzés után egy új, kissé zavaró gyógyítási mód következett, amihez eleinte egyáltalán nem volt kedvem..
Apa felmelegítve hozott egy zizegő kis párnácskát cseresznyemagpárnát, amit Anya megkért, hogy hagyjak az arcomon, mert melegíteni kell azt.
Na, azt már nem!!! Ez furi és meleg!
Anya egy ketté hajtott pléd alá tette és kérte, hogy hajtsam rá az egyik arcfelem, de ez a pozíció sem volt komfortos!
Nem vettem be, amit Anyu mondott, hogy ettől meggyógyulhatok és csak jót akarnak. Hiába magyarázta nekem, én hajthatatlan voltam.
Na, erre közölte Anya, akkor mehetek a saját szobámba, ha ilyen csökönyös vagyok...
Be kellett látnom, hogy jobb Anya karjaiban elaludnom és 5 perc múlva már én mondtam, hogy milyen jó érzés, az arcomnak ez a meleg...


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...