2012. február 10., péntek

3 × is Skully papagájnak öltöztem

Nézd Andi néni! Így tudok repülni...
Andi néni nagyra meredt szemekkel csodálta, hogy milyen szép jelmezem készült, Anyuék keze alatt. Mi büszkén mondtuk, hogy családi vállalkozás volt! de a Papa varrta, Ő volt a legügyesebb :)


Hát, úgy alakult, hogy reggel 3 × öltöttem magamra a jelmezem...
Arra ébredtem, amikor Anya hozta reggel a kakaómat, hogy egy Skully papagáj hasal a széken...
Babar meséje közben, épp kettő papagáj is repdesett, amikor izgatottan felkiáltottam: "Anya megnézhetem, felpróbálhatom!!!!
Nagy örömmel öltöttem magamra, álmosan...


Apát Skully puszikkal ébresztettem, Papának Skully-s köszönöm puszikat csőröztem :)


Aztán az oviba érve, Anya újra rám adta... ekkor észrevettük, hogy a Mamáéknál maradt a Fitying szütyőm, de Apa vissza szaladt érte.
Még csak a Fanni volt  a csoportszobában,  Szabolcsot már öltöztette Apukája valami fekete jelmezbe, amikor irtózatosan furcsállni kezdtem magam, a jelmezben és meg akartam tőle szabadulni!
Nem volt a reggeli rutin része EZ és RENDES pólót szerettem volna felvenni, hiába ért vissza gyorsan Apa a Fityingekkel és próbálta Andi néni is elterelni a figyelmemet, én már ekkor hajthatatlan voltam és NEM! Eltörött jó rendesen a mécses!!!
Anyu jobbnak látta, ha leveszi a papagáj jelmezt rólam és rám adja a robotos pólómat és azonnal elállt a könnyzápor...
Persze, ezt Anyáék nem tudták :), de 10 perc sem telt el és megkértem Andi néniéket, hogy adják fel (ma 3 ×-ra is) a Skully papagáj jelmezem :)
A farsangi forgatagban nagyon jól tereltem a kis zsiványokat és a Kolompos együttes előadásán is YO-HO-HO! rikkantgatásokkal csevegtem...
Volt egy cimborám is, méghozzá a Nagy Dani (Fa), aki kalóznak öltözött :)
Köszönet Papának, hogy megvarrta! Anyának, hogy megálmodta! Apának, hogy segédkezett! Mamának, a merevítésért, amit végül nem használtunk fel! Tamásnak és Mártinak a koponyás kendők kölcsönzéséért! :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...