2012. február 17., péntek

Doni napi zsúrom

Az oviból felérve a Mamáékhoz, első dolgom az volt, hogy kiosztottam a meghívókat mindenkinek.
Na ezután, volt ám meglepi és szélsőséges megnyilvánulás is, kellően...
Elsőnek a Hédi ajándékcsomagját pillantottam, meg és bontottam ki, de amikor megláttam a tartalmát (nem illendően fogadtam azt), hogy semmi játék :/ csak egy dinós póló és Bübchen kézmosó...
Hát, bocs, de valami másra számítottam :/
Inkább igyunk :)


Annyira megörültem a pezsgődurrantásnak és a pezsgőzésnek, hogy eszem ágában nem volt koccintani senkivel sem!
Na, ebből lett némi feszültség és sértődés részemről és még az egereket is elkezdtem itatni.
Anya tudott csak rám hatni és megvigasztalni...
Másodiknak a Papáék ajándékát bontogattam és minden bánatom messzire repült, egy távirányítós katonai jeep-et  pillantottam meg, a dobozban  :)


Persze itt sem méltattam a dinós pólót, a könyvet és az édességeket sem...
A Mama még egy, csokis-meggyes tortát is készített nekem, Smarties cukorkákkal díszítve :)


Felvágtam én egyedül a tortát, utána a maszatos kezeimet, már a Héditől kapott habos kézmosómmal mostam meg. Hédi ajándékait egy köszönömmel és egy nagy puszival köszöntem meg neki! :)
A tortából nem sokat ettem, inkább a Smarties drazsékat szemezgettem, inkább gyakoroltam a távirányítóval :)


Elvitte a prímát az új Jeep!
Anyuék csomagjába is belekukkantottam, még egy dinós póló a H&M-ből :/, de legalább dinoszaurusz (figurákat) is kaptam!


Kaptam még fogápolással foglalkozó és egy ismeretterjesztő dinoszauruszos zsebkönyvet, egy Mickey egeres kulacsot, egy kék színű MAMMUT széket a szobámba, aminek a lábával egyből elkezdtem trombitálni :)
A sok ajándék és a játék után, kissé megszomjaztam...


Lassan, de beesteledett, Apáék is elkezdtek készülődni, s ahogy vége tért a móka mára, egyből elkezdett folyni a nózim...


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...