2012. február 25., szombat

Olvadás után, a kastély parkban

A héten most, másodszorra kaptuk magunkat és útra indultunk megint, egy nagyobb sétára!
Ma is gyönyörű szép nap volt, bár kissé fújt a szél, de szépen sütött a nap - megfelelő, kapucnis öltözetben elsétáltunk a kastélyig...
Felidéztem a tavalyi emlékeket, azzal, hogy a talajon megmaradt makkokat bedobáltam, a most levegőbuborékos jeges patakba:)
A tavakon még hatalmas egybefüggő jégtábla feszített, de a hó itt is teljesen elolvadt.
Megnéztük a csobogós csúszdát is, ami nyáron üzemel, fel is lépcsőztem a  szerkezeten , úgy 6-7 m magasra, onnan integettem Anyának :)
Az oldalán van egy, nagyoknak való mászófal, amin Apa pikk-pakk felmászott, minden biztonsági felszerelés nélkül :)
Apukám nagyon ügyes pókember, vagy hegymászó, á nem mindkettő egyszerre!!!
Rohangáltam pulóverben a focipályán és buldózerként túrtam a vakondtúrásokat, jól elfáradva nyúltam ki, egy kicsi a padra napozni :)
Hol Apu nyakában, hol a saját lábamon sétáltam nagyokat.
A 3 órás nagy sétától kimerülve, jutottunk haza az ebédre...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...