2012. február 5., vasárnap

Hatalmas hó

Több réteg ruha került rám, azaz RENGETEG ruhát adott Anya rám :/
Szűk alsó öltözet, meleg puha zokni, thermo pulóver és nadrág, bélelt vízhatlan kantáros naci, pufi mellény, anorákos kesztyű, bélelt sapka, kapucni, kabát, végül bélelt csizma.
Húúú, még elmondani is sok, de Anyu elég rutinosan rám adta :)
Nagyon tetszett nekem ez a hatalmas fehérség a kertünkben, a házunk körül :)
Kint a hóban szaladgáltam, a hólapátommal toltam előre a havat, mint egy buldózer, a homokozómat is letakarítottam, néha pedig Anyáék kaptak egy lapáttal :)
Annyira feldobott, a tengernyi hó szabadság, hogy belehasaltam és úsztam a hóban!
Ahogy a hóba nyaltam, huncutul Anyura néztem és Ő bólintott, hogy ezt most szabad kóstolnom - valamikor az áruház mélyhűtőládájának az oldaláról kapirgáltam le az odafagyott jeget és azt nyaltam, ennek persze EJNYEBEJNYE lett a vége!
Hóangyalkázni muszáj, jóóóóóó móka ...


Anyának jól belelapátoltam, az első nagyobb kupac havát, amit a hóemberhez gyűjtött össze. Ennek nem örült, de Apu szerint ez a hó még úgysem volt jó a hóember építéshez, mert túl porhanyós volt...
Inkább beleugrottam az új bobba és elhúzattam magam, a közeli Gödörig, ahol jó meredekeket csúszkáltam :)


Apa szaladva húzott, aztán jókat faroltunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...