2012. február 29., szerda

Áááááááááá........

Délután - második alkalommal -, a gyermek fogászati rendelőbe mentünk Anyuval.
Megismerkedtem a fogorvos bácsimmal: Dr. Szabó Tiborral, aki az óvodánkba is ellátogat, évente egy alkalommal és megvizsgálja, minden lurkó fogainak állapotát.
Mivel nem volt idegen a hely, örömmel ültem Anyu ölébe, kényelmesen elhelyezkedtem a liftes székben, és máris magasabbra emelkedtünk.


Az UFO lámpát, úgy irányította a doktorbácsi, hogy mindent láthasson, a hatalmasra tátott számban. Hosszú nyelű tükröcskéjével és csipeszével végig nézte a fogsoromat, amit gyönyörű szépnek és egészségesnek talált.
A vizsgálat után kaptam egy Zűroldós matricát, amire ez van írva: "Egy igazi barát, naponta kétszer mos fogat."
Ezt nyomban fel is ragasztottam a rolleremre :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...