2012. február 6., hétfő

Tetesept fürdő

No, hát én már meggyógyultam, de korábban átadtam a stafétabotot Apunak, aztán idővel Anya következett...
Kapdostuk is magunkba extrán a C-vitamint, kiwit és citrusféléket, a torkunk enyhítésére mézet,  zsályás cukrot, propoliszt brrrr...
Hordónyi teát főztek a szüleim, de nem unták meg, mert választékosan cserélgették a filtereket és a füveket...
Azért nem volt olyan nagy baj, leharcoltam én mindenféle bacit és kórokozót. Még midig nem kaptam antibiotikumot, szóval strapa egy gyerkőc vagyok :)
Anyáék is bevetettek mindenféle trükköt, hogy hamar meggyógyuljak, s habár nagyon szeretjük a magyarországi fürdőket, itthon fürdőztünk nagyokat a habok alatt...


És, hogy lássátok, minden rendben, remekül töltöm a saját zárkámban az óráimat...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...