2012. február 23., csütörtök

Pörgönc Máté

Délelőtt a Mátééknál töltöttem, az időm nagy részét Anyával.
Máté már nagyon várt engem, azt mondta Mariann, az ajtón belépve :), de figyelmezettet, hogy egy "időzített bomba" a Máté, mert nagyon korán kelt. Puff neki, hát nálam is előfordult már ilyen...
Amíg Ők beszélgettek és a Máténak is készítettek Pörgönc krétákat, a Mickey egeres jégkocka készítőmmel, addig én felfedező útra indultam Máté birodalmában.
Felfedezni véltem, újabb játékokat is...
Rendőrségi állomást tömlöccel egybekötve, ahová a zsiványokat zártam.
LEGO CITY 7684 Sertésfarm & traktor készletet, ami egész pici alkatrészekből állt, de a markológéppel kellően vigyáztam arra, hogy el ne tűnjenek az apró elemek...


Máté is Pörgönc volt ám, egy kissé :)
Nagyban elmerülve játszottam, de hozzá-hozzá szóltam időnként én is, hogy milyen gyümölcsöket rajzolnak, színeznek ki az új zsírkrétákkal...


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...