2012. február 9., csütörtök

Last minute Skully jelmez

Én nem nagyon érzékeltem semmi furcsaságot, hogy a munkafolyamatok milyen ütemben zajlanak és pláne hogyan...
A tény, hogy sokat voltam távol az utóbbi időben az ovitól is és a Papáéktól is, ezért csak ma tudtak neki állni elkészíteni a farsangi jelmezem.
A 3 beteg, ki a betegszobában aludtak, - tőlünk elkülönítve - Apa, Papa és Anya. Lassan nekiálltak a tervezésnek, szabásnak, beszerzésnek, varrásnak...
Apa beszerzett nekem még egy koponyás fejkendőt, az unokatesójától, Tamástól is...
A régi zöld alvós pizsim és a tarka anyagokon (póló, régi párnahuzatok) kívül, ilyenkor még nem tudták, hogy mennyi türelemre is lesz majd szükségük, a jelmez befejezéséig!


Anya is tartott egy "kis szünetet", eljött értem az oviba a Mamával, de el is vitt Apuval csúszkálni egy közeli szánkózós, jó lejtős dombra :)
Papa, csak varrt és varrt... amikor visszaértünk, cikk-cakk-ozta a szárny tollakat is összeállította, az papagáj szárnyamat :)
Itt kellettem egyszer-kétszer is, mert Anya tervezett nekem, egy zöld színű csuklyát és annak passzolnia kellett a buksimra. Olyan volt tényleg, mint egy bukósisak :)
Aztán közelgett a vacsi, a fürdés és csőrök nélkül mentem elaludni a Hédiékkel...
Mivel nem volt rendes szabásminta, Anya és a Papa kreativitásán múlott, hogy összeállítsa papagáj karmaimat és a csőrömet és azon törték a legjobban a fejüket, hogy szépen hogyan is varrja oda a Papa varrógéppel... aztán csak megszülettek, Apa kitömte őket vatelinnal, amik a régi párnákból maradtak...
Éjfélt ütött már az óra, amikor a szemek - ezek voltak a legegyszerűbbek - felkerültek a jelmez-fejemre! Anya andante üzemmódot, felturbózta a legmagasabb fokozatba... nyiszi-nyaszi kivágta a farktollaknak az anyagokat, kék  FLYN LILL Lapfüggönyből (280 Ft volt) és piros pamut pólóból.
Összekészítette reggelere a kellékeket: Fityinges szütyő, koponyás fejkendő és szemkötő
Papa csak varrt és varrt... még egy gumiszalagot is rögzített a lábfej részéhez és KÉSZ! elkészült éjjel 1/2 1-re a farsangi jelmezem... amíg én az igazak álmát aludtam... ami igazán nem egy instant jelmez, mert figyeltek ám, minden egyes részletre :)




Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...