2011. december 13., kedd

D látogatóba ment

Ma délelőtt Anyuval meglátogattuk a Mátéékat, vittünk nekik ajándékot is, amit tegnap készítettünk a karácsonyi tésztából és képeslapot is postáztunk nekik, a D lenyomatos nyomdámmal :)
Mariann, a Máté Anyukája nagy pocakos már! A hasában van egy pocaklakó, aki tavasszal érkezik meg a családjukba :)
Mátéval a játékokon még mindig össze-össze balhézunk, de a végére a szülők segítségével, mindig tudunk valamit együtt játszani.
Pl. kaptunk sok féle színű filc anyagot, amik csíkokra voltak szabva és abból építettünk utat a traktoroknak.
A régi kukásautóját bántam nagyon, hogy eltörött a Máténak, próbáltam összeilleszteni, de sajnos reménytelen volt már...
No, valami hasonlót autóutat szeretne elkészíteni az Anyukája a Máténak :)


A barkácsolás persze nem maradhatott ki itt sem, már indulóban voltunk és szemet szúrt az előszobában lévő létra, kis kalapács, fúró :) megkongattam a fém létrát, amit Máté rögtön leutánzott és nagy zajjal távoztunk tőlük.
A búcsúzkodás az utca közepéig tartott, aztán igyekeztem szedni a kis lábaimat Anyu után, mert jármű nélkül jöttem...
"Anyu! A Máté nagyon vicces, csak nem adja oda mindig a játékait..."

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...