2011. december 11., vasárnap

Villámgyors karácsonyfa díszítés

Fenyőfa sablon
  1. Anya kivágta nekem a zöld színű fenyőfát, amit nekem kellett feldíszítenem...
  2. Sok féle színes papírból lyukasztó segítségével, rengeteg díszünk lett
  3. Ragasztó stifttel jól bemaszatoltam a papír fenyőt
  4. Jöhetett rá a színes kis gömb díszítés, finoman ahogyan a fűszereket morzsolom bele az ételekbe, amikor főzőcskézem...

Na, de én..., mert nem így történt! Még a lyukasztás után félretettem a színes konfettiket, egy műanyag tolltartóba (dobozba) a díszítésig. A doboz fedele nagyon rá volt szorulva, így nagy erővel tudtam csak leszedni, ekkor a konfetti, mint egy rakéta bomba kilövellt!!! Először felfelé repült, majd hullott alá, a ragacsos karácsonyfára :) Anyával jót nevettünk, az egészen, mert ilyen gyorsan még nem díszítettem fát :)


A konfetti beleragadt tényleg mindenbe és mindenre, ami ragasztós volt...
Az asztal, a kezem, a szőnyeg, a ragasztó, no meg persze a karácsonyfa is :)
Ezért 5. lépésnek jöhetett egy kis takarítás, porszívózás...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...