2011. december 26., hétfő

A legklasszabb ajándék

Papáék Jézuskája, egy hatalmas nagy ajándékot hozott: egy kukásautót :)
A beakasztható kuka, vezérlőre felemelkedik és beborítja a hátsó, nagy tartályba. Villog, csipog, amikor tolat. A szemétégetőbe is ki tudja az egész rakományát borítani.
Hát meg kell, hogy mondjam a kukásautó vitte el a prímát!!!


Le sem tudtam tenni, még egy rövidke időre sem, hogy megnézzem a többi játékot, amiket kaptam.
A DUPLO 4962 állatóvoda is váratott magára.
Annyi szemetet magába borított és elszállított a kukásautóm, hogy a motorja is belefáradt... 
Mamáék Jézuskája elhozott nekem még egy csodaszép könyvet:  A mackók karácsonyá-t.
A Mama már beleírta a nevemet is, így már én vagyok a tulajdonosa :) 
Kaptam még egy gyönyörű Multiple Choic Kiddie étkészletet, ami egy jópofa fém bőröndben volt :)
Hédikétől egy fali tik-tak órát kaptam a szobámba, ami segít majd, hogy az időérzékem javuljon, amikor időre kész kell lennem a pl. az öltözéssel, rendrakással...
+ egy ajándékkártya kíséretében: "Nyugalommentes Karácsonyt kívánt!" :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...