2011. december 31., szombat

2011. Szilveszter estém

A folyamatosan ketyegő időt remekül elütöttük: társasoztunk, táncoltam az ágyon sexi-t :)
Rudolfnak álltam...


Pezsgőztem...


Közben kint a kertben, rakéta kilövés próbát tartottunk...


Anyu meg bent, színes papírból lehulló tűzijátékot készített nekem.


Tűzijáték repült a magasból...



Apával az év legklasszabb autóversenyét köröztük le...



Éjfélkor ismét pezsgővel koccintottunk és BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNTUNK egymásnak!
A rakétákat már nem szúrtuk le a földbe, mert nem lőttek olyan magasra, ahogyan a próba lövéseket végeztük, ezért az üres pezsgősüvegembe helyezte el Apa és onnan lövelltek a magasba, majd a ház felett szétrobbanva hulltak alá :)


Volt, amelyik a szomszédhoz is átrepült :)
Először kissé dideregtem pulóverbe és nagykabátba bugyolálva Anya karjaiban, de később belejöttem a pukkantgatásba és fel, s alá rohangáltam a ház előtt.
Kint tetszettek a durranások és a sok szép  fütyülő rakéta, ahogyan pompáztak a sötét égen...
Az újévi virslit is elfogyasztottuk, a majonézes burgonyával.
Ilyen sokáig még nem voltam talpon, de Szilveszter az Szilveszter!
Közelgett a hajnal 1 óra, ezért én is repültem az ágyamba, rakéta sebességgel...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...