2011. december 6., kedd

Itt volt a Mikulás!

Kora reggel nem kellett ébresztgetni, mert pikk-pakk pattantam is ki az ágyból, a kilincsen lógó Mikulás zoknimhoz és közben kiáltottam: "Itt volt a Mikulás"!
Izgatottan akasztottam le, a Mikulás zoknit a kilincsről...


Elsőnek egy nagy csomag, olvadós rágót kaptam ki a zsákból...


Végül kiborítottam az egészet...


Találtam az egyik csizmámban kardokat...


Ördögöm volt :), hogy ennyi csizmát tettem ki...
Rengeteg-rengeteg csoki Mikulást, csoki hóembert és csoki figurákat, csokoládét, gumicukrot, olvadós rágót, aszalt gyümölcsöket, mogyorót, narancsot és mandarint kaptam!!!
Nyam-nyam :) egy picuri hamburger gumicukrot, azonnal bekaptam, így reggel kezdésnek...


Lábujjhegyre állva leemeltem az ablakpárkányról az ajándékokat és álmosan bontogattam a csomagokat...


Kaptam egy nagy rajztáblát...


A kis krampusz, egy pici virgácsot hozott nekem, aminek egyáltalán nem örültem! :/
De, ami jár az jár...
Megkértem Anyuékat: "Mondjátok meg a Mikulásnak, hogy ne hozzon nekem virgácsot!"
Erre azt a választ kaptam, hogy a virgácsot a krampusz hozta, mert még mindig előfordul, hogy dobálom a játékaimat, mint egy labdát...


Folytattam a csomagok bontását...


Maradt még egy kis, kevéske idő játszani, a zöldségszállító furgonnal...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...