2011. december 25., vasárnap

Játékbemutató

Nagyon vártam már reggel a Papáékat, hogy megérkezzenek! Még az ablakba is felálltam, hogy onnan lessem megérkeztek-e már...
Teljes izgalomban voltam és alig bírtam már, hogy elmeséljem nekik, hogy milyen ajándékokat kaptam!


Kaptam könyveket: Barney - Egy csodálatos téli nap, Kalandok a búcsúban, amiből a Kísérteties kutyák című fejezet lett a kedvenc :)
Robotos pólót, ami nagyon jól áll nekem :) és a Wall-e című filmet DVD-n.
Verdákat :) 2× 5 Majorette + 3 versenyautót és egy grátisz Coca-Cola szállítót kaptam. A legjobban a nyitható csomagtartós BNW tetszik :)
A legnagyobb csomagokban egy szuper 3 szintes garázs volt és egy hatalmas kétoldalú MÅLA festőállvány.
Hát persze, hogy a menő garázst mutattam meg elsőnek a Nagyiéknak!!!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...