2011. december 11., vasárnap

Konfettis karácsonyfa

Anyu magyarázata: Anyu megkért, hogy válasszak egy alapszínt, amire ráragasztjuk a feldíszített karácsonyfát. Én feketét választottam, ami Anyunak nem tetszett... hisz annyi, de annyi szép szín létezik... Később rájött ám, miért választottam a FEKETÉT!
Amikor késő délutánonként, esténkét hazafelé autózunk, már réges-régen sötét van az utcákon és csak a feldíszített karácsonyfák, a világító ünnepi díszek ragyognak és pompáznak nekünk, a fő tereken és utcákon ...
Bocsánat kisfiam, amiért nem engedtem az akaratodnak, amivel kibontakozik az egyéniséged és "csakazértis" orgona lila papírra tettem, a fotó kedvéért az alkotásod!
Végül a konfettis karácsonyfám fekete kartonpapírra lett felragasztva... semmi baj Anya, meg van bocsájtva :)
A karácsonyfa tetejére egy szép, sárga csillag került, így teljes pompájában ragyoghatott estére...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...