2011. december 24., szombat

Szentesti izgalmak

Egyre izgatottabb és izgatottabb voltam, hogy megláthassam a Jézuskát, amint elhozza nekünk az ajándékokat. Egy rövid ideig aludtam is egy kicsit, megvacsoráztunk az ünnepi asztalnál...
Nem értettem, miért nem a hétköznapi fehér szalvétát használjuk evésnél??? Ünnep..., akkor így szép mondta Anyu. Karácsonykor nemcsak a kisfenyőt öltöztetjük díszbe, a szívünkkel együtt, hanem az asztalra is szép teríték illik.
Apával bevonultunk jóllakottan a szobámba és játékkal töltöttük el az időt, sőt még Anyának is rajzoltunk egy ajándékot :)
Estére nyugalom és angyali áldás szállt reánk...


Anyu csilingelt a kis csengettyűvel, ami azt jelentette, hogy eljött a Jézuska, hozzánk is!!!
Nagy izgalommal készültünk át Apával és Anyával, két csillagszóró kíséretével és közben lassan énekeltük a Mennyből az angyalt.


Egyfolytában az érdekelt és arra voltam kíváncsi, hogy találkozhatom-e a Jézuskával, vagy az Angyalokkal, de erre azt a választ kaptam, hogy a Jézuska már nem él, csak a szívünkben, az Angyalkák pedig láthatatlanok...
Hát lássatok csodát az Angyalkák elhozták nekünk a Karácsonyfa alá, a Jézuska ajándékait :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...