2011. augusztus 30., kedd

Hónap végi strandolás

Alvás után eltekerünk bringával a helyi étterembe, Anyával ma nem főztünk otthon (idő hiánya miatt, Anyu nagyban csomagolta az ovis szerkóimat). Feketeribizlis capy-t rendeltem, de igazából, Anyának a colá-jára fájt a fogam :)
Amíg a bolognai-ra vártunk, addig a szökőkútnál nézelődtem...
Ízlett az ebéd, és azt mondtam Anyunak, hogy ilyet együnk itt mindig :)
Előbb értünk ki a strandra, mint 4 óra, de nem olyan nagyon sütött most a nap, így nem maradtunk az árnyékban, hanem egyből beleugrottunk a mély vízbe :)
A vízben a függőleges állást gyakoroltam, mert az új kar úszom, valahogy másképp tartott fenn a víz tetején. Egyensúlyoztam ügyesen és közben a lábfejeimet figyelgettem a víz alatt.
Erzsi néni ma újra készített rólunk fotókat, addigra a Máték is megjöttek.
Nagyon megtetszett a markolója és a kis dömperkéje. Ez persze, most nem igen tetszett a Máténak...



Apa is megjött, de én addigra, úgy belemerültem a járgányok tologatásába, hogy szinte csak könyörgés árán voltam hajlandó visszamenni a vízbe.




Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...