2011. augusztus 30., kedd

Aszfaltkréta másképp

A múltkori krétaporos festést, ma délelőtt újra megismételtük, annyi változatossággal, hogy most mozsárban törhettem össze, a színes aszfaltkrétákat :)
Ez a technológia is, remeknek bizonyult :)
Nagy volt az öröm, meg kell hogy mondjam!
Amikor jól belejöttem a zúzásba, akkora jócskán elfáradtam, ezért hoznom kellett egy ülőalkalmatosságot, hogy kifújjam magam! Nehéz volt a vége felé már ütögetni a krétát, hogy por váljék belőle, de muszáj volt még sárga krétát zúzni, mert ismételtem túlvizeztük. Kemény munka volt emelgetni a mozsarat is, és átborítani a kis tálkákba.
Igaz  kicsit elfáradtam, de a munka meghozta a gyümölcsét!
Grátiszban festegethettem kedvemre, ahová csak akartam...



Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...