2011. augusztus 13., szombat

Villámgyors, könnyű ebéd

Ma én voltam a séf, Anya pedig a kukta :)
A súgás nem volt teljes, mert a citromkarikák kimaradtak a gyömbér, az őrölt szegfűszeg és a fahéj mellett.
A meggylevest, olyan hamar összedobtam, hogy utólag már nem raktuk bele a citromságot :)
Hideg vízbe merítettük, hogy jól lehűljön a pink levesem.
Másodiknak a kedvencemet készítettem, egy újabb fajta, eddig még nem használt spenóttal, amiben már tejszín is van.
Amíg Anya a vizet forralta a Farfelle tésztához, amit én csak csokorkendő tésztának hívok :), - addig én kivettem a fokhagymanyomót (a konyhai eszközöket, már mind tudom hol és merre vannak) és megpróbálkoztam kinyomni a gerezdeket. Ehhez még erősödnöm kell egy kicsit, de megkértem a kuktámat, hogy préselje ki Ő, a zamatokat. Aztán következett egy kis olaj a wokba és kóstolás, a mirelit szív alakú spenót sem fagyott rá a nyelvemre :) Ízesítés fekete őrölt bors és picuri só még egy loccsintás főzőtejszín, hogy jó zaftos legyen, mehet még bele a sok-sok nyakkendőcske, keverés-kavarás és TÁ-TÁM! Hmmm!


Gyors kevergetés, hogy mielőbb tálalható legyen a Pink specialitásom is :)


Úgy néz ki a saját főztem egyszer sem kell mondani, hogy egyem meg :)
Anya duplán is boldog, mert ilyen "jól" eddig még sosem ettem!!!!! és azért, mert ezentúl nem kell főznie, én leszek a család szakácsa :)
Egy klassz 3D-s cápás matricát választottam, mert ilyen ügyes voltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...