2011. augusztus 17., szerda

Családlátogatás az óvodában

Mitől jó egy óvoda?

Még a szülőin megbeszélték az Óvó nénik, hogy nem jönnek el (nem tudnak) hozzánk családlátogatásra, inkább menjünk majd be hozzájuk hármasban, amikor mindketten dolgoznak...
Apuval és Anyuval, ma bementünk közösen az oviba "család látogatás" helyett, mi jöttünk megismerni még jobban az ovit, az Óvónénijeimet és Dadusaimat.
Amikor beléptünk az óvoda ajtaján, egyből Andi nénibe bukkantunk. Köszöntünk, de bemutatkozni, már nem akartam neki, de ép telefonhoz is hívták közben, így Apával is megnéztem a Dominó jeles szekrénykémet. Ott összefutottunk az egyik Dadussal: Joli nénivel. Ő neki elmondtam, hogy dominó lesz a jelem szeptembertől és már várom az ovit, de most nem volt kedvem bemutatkozni...
(Reggel a Mamáékkal, amúgy bent voltunk a munkahelyén és ott már pár néninek bemutatkoztam, talán már ennyi név ismételgetés elég volt mára!)
Út közben még a Gondnok bácsival is kezet ráztam :)
Kimentünk az udvarra, ott volt már Marika néni és oda jött ki Andi néni is a többi gyerekhez.
Én belevetettem magam a nagy forgatagba, elvegyültem a gyerekek közt és szinte mindegyik mászókát, kis házat, járművet és játékot kipróbáltam, ezalatt a rövidke idő alatt :)
Közben Anyáék a fontos és a lényeges dolgokat átbeszélték újra. Egyszer-kétszer odafutottam hozzájuk és beszélgetésbe elegyedtem, hol Andi nénivel, hol Marika nénivel.
Hamar eltelt az idő, mert a gyerekek már gyülekeztek az ebédhez készülve. Még gyorsan odamentünk Szilvi Dadushoz, olyan mosolyt dobtam rá, hogy egyből elolvadt tőlem, bájos-huncutul mosolyogó szemeimmel is elolvasztottam őt:)
Ő volt az egyetlen, akinek megmondtam a nevemet is:) Donát Csaba-Hévizi Donika (ahogyan én szeretem mondani)


Elkezdtek sorba állni a gyerekek és Marika néni kezét megfogva, mi vezettük a sort, az udvarról a termek felé :)
Újra tetszett nekem, itt mindenki és minden...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...