2011. augusztus 27., szombat

Lego kiállítás kicsiknek-nagyoknak

Eredetileg reggelre terveztük, hogy felmegyünk Apával az Árkádba, de sajnos szombat délelőtt már nem ment visszafelé busz, csak délután 3-kor.
Így ebéd után, amikor már a levegő is elviselhetőbb volt, ültünk be az autóba és Go, irány a LEGO kiállítás :)
Először nem igen értettem, miért nem lehet őket megfogni, kézbe venni és miért vannak a LEGO építmények üveg kalitkába zárva. Aztán Apa felvilágosított és meg is értettem azonnal, de rögtön és felháborodva közöltem, hogy nézzétek csak, valaki bedobta ezt és ezt (szórólapot, szívószálat.... ép ami befért a két üveg között). Ejnye-bejnye :/


Volt itt minden, ami LEGO-ból volt építve :)
Batman, a Star Wars-ból Darth Vadert, Artuditu, Spongyabob, Verdák, egy nyelvét kinyújtó bácsi (Albert Einstein), Lego figura, bohóc, egy hatalmas szájú oroszlán, a buborékfejű BUZZ, ezernyi ház és város, vidámpark, pályaudvar, építkezések, óriási DUPLO kockák, amit építettem, de fel is borítottam, interaktív történések.
Tovább is van mondjam még!?



Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...