2011. augusztus 28., vasárnap

Egy délután az Andrássy-kastélyban

Műemlékek
Andrássy-kastély légifotón 


Ma délután Anyu elvitt engem biciklivel az Andrássy-kastélyba, ami két utcányira van tőlünk.
Sajnos a kastély belsejét nem tudtuk megnézni. A tető bádogozása után, ami már elkészült, most belülről újítják fel teljesen.


Gyönyörű, hatalmas, 30-35 hektáros nyugalmat árasztó fás park bújt el a kastély mögött. 
Nem is számítottam rá, hogy ilyen csodálatos és van egy meseszép tó is a kertben, aminek a közepén még szökő(kút)víz is csobogott :)



Aztán volt kosárlabda, röplabda -és focipálya is, persze körbe szaladtam őket rendületlenül.
Labda híján, feltaláltam magam és a klumpámat próbáltam bedobálni a kosárba, de sajnos nem tudtam olyan magasra dobni.


Találtunk még egy kisebb tavat, ahol két kis tutaj volt a parthoz rögzítve. Anyu kilazította a kötelet, óvatosan felültünk a tutaj tetejére és Anci áthúzott minket a tó másik partjára, ami mondanom sem kell baromira tetszett nekem :)
Visszafelé úton, én is kipróbálhattam a kötélhúzást!
Két kis híd mellett, volt egy nagyobb fa építményes átjáró híd is, a korlátjába belekapaszkodva dobáltam a makkokat a vízbe :)
Sajnos ezt nem tudtuk megörökíteni, mert lemerült az akku, de biztonsági okokból is jobb volt, hogy Anya teljes figyelmével rám koncentrált a vizes kaland alatt.
A második legjobb móka, a gumikerékabroncs hintázás volt, a tutajozás után.Egy kedves pártól kölcsönkaptuk pár kattintásnyira az akkumulátorukat, mert a mi fényképezőgépünkben felmondták a szolgálatot, így készült még pár kocka, ahogyan hintázom a gumiabroncson :)
S végül makkokat is gyűjtöttünk a mókuskáknak, hogy jól lakhassanak majd. Észrevettünk egy odút az egyik fa oldalában és biztos voltam benne, hogy ott lakik egy mókus család.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...