2011. augusztus 31., szerda

Vitorláshajós játszótér

Biztos az volt a célja Anyunak, hogy elhozott ide a Hajós játszótérre a Mamával, hogy majd este minnél fáradtabban kerüljek az ágyba, mert jó lenne, ha ki tudnám magam alaposan pihenni, mert holnap ovi!
Ez is fő indok volt biztosan, de egyszerűen csak megígérte nekem Anyu, hogy elhoz majd, ide engem...
Amikor tegnap este a Papáékhoz jöttünk, én megláttam a hatalmas fa hajó formájú mászókás játszóteret a felüljáróról, s akkor felkiáltottam azonnal, hogy: "Menjünk ide, erre a játszótérre!!!"
Délután felszálltunk a 121-es buszra, majd átsétáltunk a vasúti átjárón és pár perc múlva meg is érkeztünk, a játszótérre.


Karácsony Benő parki játszótér

Nagyon tetszett nekem ez a játszótér, főleg a kanyargós csúszda :) Munka után a Hédi is idejött, a játszótéren találkoztunk vele.
Anyával elmentek vásárolni és én még maradtam egy kicsit a Mamával, aztán újra buszra szálltunk...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...