2011. július 2., szombat

Aroma bomba

A vacsora előkészületeknél, elcsentem a balsamecetes üveget a pultról és máris bele pumpáltam a számba egy permetet, a barna színű ecetből :)
Igazán mennyei az íze, mondhatni királynői :) Imádom, a sima egyszerű cettel együtt!
Anyu, amikor uborkasalátát csinál, annak a levéből is iszom mindig, pár kortyocskát.
Mert nem, így néz ki ám, amikor nagy tállal készítünk. Akkor minden kerek és sorban váltogatják egymást a Mozzarella korongok, a lilahagyma és a paradicsom szeletek.
Anya tudja, hogy szeretem a Mozzarella salátát és hiába nem volt hozzá, se friss bazsalikom, se megfelelő gömbölydedségű paradicsom, elkészítette mégis nekem, csak hogy érezhessem az illatos ecet bársonyosságát.
 

Én csak úgy ettem és szólítottam piros zöldségemet:"Colás üveg paradicsom"
Íme, a datolya paradicsom (colás üveg) és a mennyei balzsamecet, amit természetesen, én magam spricceltem a salátára :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...