2011. július 14., csütörtök

Mellúszás kézzel-lábbal

Vigyorogva jöttem ki a szobámból, mert csak újra forgolódtam az ágyban és megint nem tudtam aludni.
Még jó, hogy az autóban aludtam 15-20 percet hazáig :)
Anyuékkal kimentünk gyorsan a strandra, de olyan gyorsan, hogy az új úszószemüvegemet is otthon hagytuk.
A vízben hamar találtam magamnak nagyobb fiúkat, akikkel összehaverkodtam :) Labdáztunk és dobáltak a vízbe, meg úszni is tanítottak.
Nyári táborban vannak a fiúk és onnan jöttek ide ki a strandra.
A vízbe ugrálás már olyan jól megy, hogy Apa is jó messzire el tud repíteni, és placcs :)

A levegővétel és a merülés is OK.
A mai úszólecke: a mellúszás kartempója :) Még a nagyfiúk is megdicsértek, olyan jól haladok!
Sajnos egy kisfiú elcsúszott a medence mellett és úgy beverte a fejét, hogy még a mentő is kijött. Anya látta az egészet, azt mesélte, hogy nagyon vérzett a feje szegénynek :(
Ezért nagyon fontos, hogy nem szabad szaladgálni vizes, csúszós helyeken!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...