2011. július 12., kedd

Elcsúsztunk

Délelőtt beszélgettünk, hogy van-e kedvem délután, majd kimenni a strandra, de nem volt. Aztán az ebédél is még szóba került az úszás és akkor meg zt mondtam, hogy menjünk.
Anyu szerint, sokszor nem lehet kiigazodni rajtam...

Anya összepakolta, míg aludtam a strand cuccokat és csomagolt még nekem sárgarépa golyókat is harapnivalónak.


Anya délután csak várt és várt, de az előző hőgutás napok nem alvását, most pótoltam be :)



½ 5-kor Anyu felébresztett fel, de elég hamar magamhoz tértem és örültem is, hogy indulunk a strandra.
Majdnem lekéstük a strandolást, ha Anya nem ébreszt fel még időben.
A bringa kereke meg jó lapos volt és Anya alig bírta tekerni ebben a hőségben a cangát, de legalább kiértünk épségben a strandra.
Máté és az Anyukája már ott volt a nagy vízben és Lilláék is kint voltak a szüleivel, később velük is találkoztunk.
Máté biztatására, aki lépten nyomon a víz alá került, - mert neki tetszett nagyon ám, ha víz alatt lehetett - úgy döntöttem biztonságosan megtanulgatom én is.
Anyuval ma gyakoroltunk a levegővételt és a merülést és a végére már nagyon jól ment nekem :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...