2011. július 5., kedd

Strandnap

Újra kedd és itt van a strandnap!
Elég jól sütött a napocska, csak kissé fúúúút a szél, de a vízben lévő mókához, ez remek kezdés volt :)
Kék színű zsiráfomat, nem szerettem volna, magára hagyni otthon, neki is kellett egy kis fürdőzés...


A pancsikálás után karúszóra váltottam, ezután a mély víz már nem is volt akadály!
Anya feladta a fotózást, lehetetlenség rólam jó képeket készíteni :)
Ő is csobbant és merült... úszott... elég sokszor fordult. Én addig Apával bohóckodtam :)
Annyira vicces és izgalmas volt, ahogy Apa a víz alatt úszott, mint egy cápa! Fülig ért a szám, annyira nevettem, ahogy előtört a mélyről.
Anya alá is bemerült, és pezsgőfürdőt fújt a fürdőruhája alá :) Csak, úgy pezsgett körülöttünk a víz.
Szüleim nagyon büszkék rám, mert egyre ügyesebben kalimpálok a lábaimmal, a víz alatt. Olyannyira fejlődtem az úszóleckékkel, hogy lábtempóval már átúszom a túloldalra a medencében!
Átmentünk a gyerekmedencébe is, mert Mátéval csak ott tudtam vízilabdázni :) Ő még kisebb... vagyis nagyobb!? Hát, úgy van, hogy Máté még csak 26 hónapos, de magasabb és nagyobb nálam.
A parton is folytattuk az eszmecserénket, mindenki a maga módján. A bicikli szerkezete ám, igen fiús dolgokat csalt ki belőlünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...