2011. július 26., kedd

Robby kukac, aki csiga is lehetett

Anyu ma megtanított a sniccer-rel, egyenesen vágni az vonalzó mentén!
Együtt tartottuk a kezünkben és húztuk végig a színes papíron, WOW levágtuk és milyen szép lett :)
Ám amilyen szeleburdi vagyok, Anya szeme, azért folyton rajtam pásztázott.
Utána egyedül gyakorolhattam és már a felcímkéző csíkot én vágtam méretre!!!Anyának csak rá kellett írnia az alkotásunk címét és a nevemet a dátummal, aztán nyissz, s az olló is dolgozhatott egy rövidke pillanatra.
Nagyon tetszett nekem a használata és természetesen én nyomtam vissza a pengéjét is.
Amikor a kukac-hernyó, hullámvasút testét beragasztottuk a ragszópisztollyal, akkor azt mondtam, hogy ez nem is kukac, hanem csiga :)
Anya megjegyezte, biztosan egy másik bolygóról jött :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...