2011. július 2., szombat

Esős kultúra nézőben

Fesztivál hangulat, mielőtt elindultunk Apával, már itthon lehetett hallani, hogy dübörögnek a hangfalak a színpad mellöl.
Tulajdonképpen focizni mentünk ki, a nagy focipályára, de túlnyomó részt elfoglalta a helyet a színpad és a kiállított sátorok.

 
Pont a Mamáéktól Domonyvölgyből, a Lázár Lovasparkból hoztak pacikat és lovaskocsit is, amire mi is felültünk Apával. Sajnos, már ekkor elkezdett esni az égi víz a fellegekből, én meg nem úgy voltam öltözve, hogy alkalmas legyen kint maradnom a szabadban.
Kénytelenek voltunk, uzsgyi hazagurulni! Én rollerrel, Apa biciklivel. A végén Apa még húzott is egy kicsit, de ennek nem az lett a vége, hogy előbb hazaértünk,hanem egy jó nagyot borultam!
Ebéd után újra kinéztünk hármasban is, de még 15 perce sem fociztam és újra elkezdett szakadni az eső. Az elhozott védőfelszerelés: a gumicsizma és az esőköpeny jól működött, és száraz maradtam.
Elsétáltunk fagyizni, amíg ki nem tisztult az égbolt. Most zöld színű pisztácia fagyit választottam :)
Amikor visszaértünk, pont gyerekek nép táncoltak a színpadon. Már ekkor, Anya nyakában billegettem a fenekemet a zenére. Én is szerettem volna felmenni a színpadra, - mert különben amikor üres a színpad, akkor mindig futkározom egyet rajta :)
Anyával végignéztük még a standokat, kipróbáltam egy-két fa játékot és a kereplőt is jól megtekertem a levegőben!
Aztán indulóra fogtuk és egy lábon, mint a kukás bácsik, felálltam Apa bringájának pedáljára, úgy kapaszkodtam egy darabig, aztán újra a vázon vitettem magam az emelkedőig. Onnan meg versenyfutással lefutottam az utcánkig!
Mindenesetre, én jól éreztük magunkat, az esős idő ellenére is :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...