2011. július 8., péntek

Zongorista

Délután már készülődtünk és csomagoltunk.
Apa még ma este Bajára utazik, mi pedig Anyuval holnap reggel a Mamáéktól, Domonyvölgybe autózunk.
Én már ma este szerettem volna lemenni...
Amikor felérkeztünk a Papáékhoz, a nagy mosolyváltás és ölelkezés után egy óriási meglepetés várt rám!
Előzmény: még a múltkor Anyával és a Mamával összevásároltunk egy nagy halom turis játékot, a akkor szatyorba beletettünk egy nagy szintetizátort is. Kívülről nem volt ütött-kopott, csak poros és piszkos. Ráfért egy jó alapos tisztítás, darabjaira szedve. Amikor Papa szétszedte. akkor kiderült, hogy a tisztításon kívül még egy jó nagy renoválás is kell, hogy megszólaljon, majd a kezeim alatt.
A Papa szuper és nagyon ügyes :)
Újra a kezembe adták a szintit, de ekkor, - ahogyan magamhoz szorítottam - már a billentyűkből dallamok szálltak ki, a kis hangszórókon keresztül :)
ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ, a fejemhez fogtam többször is!!!!
Nem hiszem el :) Ez megszólalt és zenél!!!!! Ebből még hangok is jönnek, ezt nem hiszem el, tényleg :)
Eddig ez néma hangszer volt és életrekellt...
Olyan megdöbbenten boldog voltam, hogy azt fel kellett volna venni, de Anya és a Papa emlékeiben biztos mély nyomot hagyott az ábrázatom!
Persze rögtön nekiültem és kipróbáltam a szintetizátor billentyűit.


Még lefekvés előtt, zongora estet tartottam, mindenki tapsolt nekem, olyan klasszul sikerült nagy előadásom!
Bravisszimó :)
Nagyon nehezen tudtam elaludni, a nagy melegben.
Ráadásul holnap még nagyobb lesz a hőség...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...