2011. július 9., szombat

A strandolás lehűtött :)

Négy óra előtt picivel, elindultunk a strandra Anyával és a Mamával, de a Papa vitt le minket autóval.
A karszalagokat ép, hogy felragasztották a pénztárnál, én már spuriztam is lefelé! A part közelében tette le Anya a törülközőket, a homokba, hogy tudjon utánam rohangálni :)
Nem voltak túl sokan a tóban, nekem most ez sem tetszett annyira - biztos fel volt hevülve túlzottan a testem.
Viszont a homokos part a homokvárak, az autókkal jó hűsítő időtöltésnek bizonyult :)


Egészen estig maradtunk lent, nagyon jól szórakoztunk! Még kaptam, egy áfonyás fagyit, hogy legyen energiám visszafelé gyalogolni a homokos úton, és elég kitartóan bírtam is az utat. Anya csak a végén vett fel a nyakába, ahol már kavicsos volt az út, mert nem volt papucsom és szúrta már a talpacskám.
Jól lehűlve mentem tusolni és úgy mentünk át Ibolyáékhoz vendégségbe. Még ajándékot is kaptam! Persze cserébe, a szintetizátoromon játszottam egy-két improvizációs dallamot :)
Hmmmm, jó éhes voltam és nagyon finomak voltak a grillezett zöldségek, a csibehúsi és a Görög saláta is!

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...