2011. július 9., szombat

A kis Nicolas

Ahogy leértünk a Papáékkal a telekre, egyből nekiláttam a játékaim kipakolásának! Aztán segítettem a Papának vizet hozni a temetőtől, mert itt nincs vezetékes víz.
A kútból jön a víz, amit nagyon szeretek ide-oda tologatni, hogy le tudjuk öblíteni hideg vízzel a kezünket :)
Annyira meleg volt, még itt is a völgyben, hogy a fák lombjai sem enyhítették a kánikulát.
A kis medencét Anya felfújta nekem, a Papa pedig hordott bele vizet és a Mama forralt még hozzá meleget is, de nekem, ez most nem igen tetszett és meg sem mártóztam benne.
Viszont én készítettem magamnak fagylaltot krumplinyomóval. Jól összepréseltem a málnát és a banánt is, aztán kevertem még hozzá tejecskét és kész is volt!
Előkerültek Anyáék régi gyerekkönyvei is...

 
Anya felolvasott nekem, lefekvés előtt a Kis Nicolas-ból. Azt a részt, amikor ép vendégeket vártak az Anyukájával, és megkérte, hogy legyen jól nevelt fiú Nicolas, aztán még ő kapott a kislánytól egy jó párat, aki igen neveletlennek, gorombának és erőszakosnak mutatkozott...
A mese sem segített és az sem, hogy Anya idejében lefektetett, mert olyan, de olyan meleg volt, fent a szobában, hogy alig bírtam álomba hajtani a fejemet. Sőt 1 órácska múlva, már újra fent is voltam.
Ebédelni sem volt nagy kedvem, a meleg miatt...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...