2011. július 18., hétfő

Pocak tótágas

Már ebédelni sem volt nagyon kedvem, a délutáni uzsonna is kimaradt, viszont vacsira megettem a magos rozsos kenyeret. Mama készített hozzá májkrémből , uborkából és mustárból krémet a kenyérkére.
Aztán következett a lefekvés, a Hédinek nagyon örültem, amikor megjött és egy kicsit ugráltam is örömömben, de sajnos rossz vége lett...
Alig, hogy jobban lettem, rögtön bekaptam, még egy zöld szörnyet, a legyengült gyomrommal :(


Úgy 3 hete mindent megízlelek újra, mint baba koromban az összes tárgyat és játékokat. Anyáék mondták, hogy ennek nem lesz jó vége...
Papa mondta is Anyának, hogy sokszor megkóstolgattam a játékautók és munkagépek kerekét, még a Szellő tanyán is, ami idegen és közös játékkal volt tele.
Na, az lett az esti nagy rossz dolog, hogy 2 × is hányás. A pocakom tótágast állt és nem bírtam a fürdőszobáig tartani. Újra átöltöztettek, gyorsan kitakarították a Hédi szobáját Anyáék és az ágyat is áthúzták. Újra ki kellett mennem a fürdőbe, de ügyesen odahajoltam, így tiszta maradt minden, csak a pocakom fájt borzasztóan akkor.
Aztán átköltöztünk Anyával a Mamáék ágyába és ott aludtam már el, Anya karjaiban. Elég sokszor kortyolgattam még a hideg vízből, ami nagyon jól eset, aztán álomba merültem...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...