2011. július 19., kedd

Átvonuló vihar

LECSAPOTT A VIHAR AZ ORSZÁGRA

Viharok országszerte

Este ért ide a rettenetes nagy vihar és erős széllökések csaptak le az utcánkra.
Már aludni próbáltam, amikor az áram is elment a lakásban. Anyuékért kiáltottam, de szerencsére hamar bejött hozzám Anya és megnyugtatott, hogy minden rendben van és biztonságban vagyok!
Kimentünk az előszobába és onnan néztük a tomboló vihart. Szinte orkán erejű volt a szélvihar, mindent tépdesett. Nagyokat villámlott az ég, az egész kert tiszta világossá vált, mintha egy nagy elemlámpával megvilágították volna odafentről.
Villámfényes esténk volt...


Szerencsére a világítás is vissza jött és én mehettem újra vissza aludni :)
Azért az elemlámpámat, a biztonság kedvéért az ágyammal egy magasságában lévő polcra tette Anya!
Anyu mondott még egy mesét és már fordultam is be, a fal felé...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...