2011. július 19., kedd

Nem kukoricáztam

Hála erős szervezetemnek, olyannyira nem volt  színe, se hamva a pocak meccsemnek, ami tegnap estére és ma reggelre is ki volt tűzve, hogy késő délután kimentünk strandolni.
Mindig a nagyobbakat pécézem ki a medencében, most egy börzsönyi nagylányt fogtam ki, akihez hozzácsapódott még a pink úszógumis, 4 éves hugicája is. Sorba, egymás kezét fogva húzott minket a vízben :)
Én meg olyan ügyesen tartottam a fejem, hogy szinte még az állam sem ért bele a vízbe, nem hogy még a szám!
A vizezés után még ropogtattunk és bogyóztam egy kicsit a többiekkel.
Estére mégsem voltam éhes...
Pedig együtt készítettük el a nagy tüzet a kertben, a bogrács alá Apuval, s Anyunak segítettem a kukoricákat levetkőztetni a fürdéshez :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...