2011. július 10., vasárnap

Motoros baleset

Súlyos baleset miatt lezárták a 3-as főutat Gödöllőnél

A Mamáéknál még megvacxsoráztam és úgy 1/2 8-kor indultunk el Gödöllő felé, hogy még talánaz ALDI nyitva van, de ha már bezárt akoor bemegyünk még a TESCO-ba vásárolni.
Sajnos még Máriabesnyő előtt óriási dugó alakult ki, kígyózott a kocsisor.
Engem egyedül az zavart, hogy be voltam kötve a biztonsági gyerekülésbe és nem megyünk :/
Ekkor még Apuék nem tudták megmondani nekem, miért kellett megállnunk. Negyedóra várakozás után megfordultunk és Aszód felé tartottunk, ahol egy rendőrbácsi az autójával elzárta a forgalmat és elterelte az autósokat másik irányba. Biztos nagy baleset lehetett, ha mindkét oldalt lezárták, mondták nekem Apáék.
Hatvanig autóztunk egyet, muszáj volt, mert sem térképünk, sem a GPS nem működött. Ráadásul semmi nem volt otthon, még a legszükségesebbek sem, ami reggelre kellene (kávé, tej, kenyér).
Elég jól bírtam az esti bevásárlást, 2 × is beültem autózni a be -és kijáratnál :) A jégkrémezést a parkolóban  fejeztem be Apával, aki tisztára törölte maszathegy arcomat, fejemet, kezemet és az Ő kezeit is :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...