2011. július 14., csütörtök

Üzemi baleset :)

Reggel a Kókai Doki nénihez kellett sietnünk, még a 3 éves státusz miatt.
Jól indult a nap, egy jó nagy adag szerencsével :)
Amikor megérkeztünk, úgy rám jött a szapora, hogy már alig bírtam az autóból kiszállni, Anya szaladt velem, de már késő volt...
Talán a strandon szedtem össze valamit a vízben, mert tegnap reggel is futottam otthon az ülőkémre, de a reggeli hasmenés után, egész nap rendben voltam.
Anya azért is nem kérdezte meg, indulás előtt, hogy kell-e mennem WC-re a reggeli sietségben.
Na, így érkeztünk meg a rendelőbe...
Minden OK. és a pocakomra elég a  Normaflore, amit könnyen megtudok inni bárhol, bármikor :)
Minimálisan még le van tapadva a kukim, de Körömvirág krémmel , az is szép és egészséges lesz!
Elajándékoztam a Heim Pali kis egérkémet, amit még a roham mentős kórházi napon kaptam és Edittől, az asszisztens nénitől, kaptam egy lánctalpas robotot ajándékba :)
Borzasztó meleg volt már, így reggel is, ezért elmentünk egy kicsit hűsölni a délutáni strandolás előtt Maglódra, és sorban végignéztük a kínálatot a Decatlonban, az Auchanban és a Bauhaus-ban is.

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...