2011. július 19., kedd

Coca-Cola :)

Ahhoz képest, hogy tegnap este rosszabbul voltam, elég jól aludtam, csak kissé forgolódtam...
A reggeli kakaómat én készítettem el és meg is ittam, Anya amit megígért nekem tegnap este, hogy ehetek Nestlé Nesquik Duo-t, nem felejtette el.
Kiszemezgettem belőle a fehér színűeket :)
Reggel két kisebb hasmenés miatt voltam a WC-én, de különösebb gond nélkül elindulhattunk haza.
Anya végig figyelgetett az úton, hogyan bírom az utazást.
Sajnos Gödöllő előtt félre kellett állnunk és még jó, hogy volt nálunk egy odakészített zacskó, mert megint felfordult a gyomrom. Anya felhívta az orvosomat és megdöbbentő ajánlást tett, hogy itattasson velem Anya egy kis hideg Coca-Col-át és a tejtermékeket most kerüljük. Mivel lázam az nincs, más teendő nincs, csak várni, hogy jobban legyen a pocakom. Anya a telefonbeszélgetés után , nem akarta elhinni, hogy egy szénsavas ital tényleg jó lenne-e most a gyomromra. Ezért újra tárcsázott, és jól hallotta, s jól értette is...
Arról is biztosították Anyát, hogy kórházakban ez már jól bevált módszert, s régebb óta alkalmazzák.
Gyógynövények és gyógyhatásuk listája
Kóla : A Coca-Cola egyik alkotóeleme. Komló : (Humulus lupulus L.) Gyógyhatása: Fertőzés megelőzés, nyugtató, emésztést elősegítő, nőgyógyászati
Komló 
Jellemző betegségek :: Babapopsi.hu
hányás hasmenés - Libero


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...