2011. szeptember 2., péntek

2. ovis nap

A reggeli keléssel nincs baj, de azért még lustálkodtam volna az ágyban egy kicsikét, ahogyan ezt megszoktam.
Ahogy a reggeli langyos kakaómat ittam, úgy szívtam magamba a lendületet is, megtankolva, GO :)
Azért Apával még mókáztam, egy jót a paplan alatt. Kacagtam nagyokat...
WC-re már nemigen akartam menni, és a Mamáéknál lévő fogkrémem sem ízlik most, ezért átváltottam, egy kisebb hisztizésbe is, de Anya lemosta a fogkrémet és a fogmosás folytatódhatott.
Az előszobában vidáman futkároztam a bukósisakomban, elbúcsúztam a Héditől és Nagyszüleimtől, puszit dobtam nekik és kikötöttem, hogy csak Anya jöjjön majd értem, ebéd időben!
Apa futott a rollerem mellett, versenyeztünk, hogy ki ér előbb az út végére :)


Az ajándék nyakláncot (amin, ismételten elírták a nevemet, az elválasztó - jelet nem írták a vezetékneveim közé) ma reggel sem akartam, hogy a nyakamba akasszák Apáék, de azt mondta Szilvi Dadus, hogy "Őt már ismerjük!"  Még megnyugtatta Anyuékat, hogy tegnap megettem az egész paradicsom levest, a rizses húsból is ettem és ügyesen ott maradtam az asztalnál is!
Apu közben rám adta, a benti szandálomat, de én már akkor izgatottan kérdezgettem Szilvi Dadust: "Be lehet menni játszani?!"
Andi néni is előkerült és megdicsért, hogy tegnap nagyon ügyesen játszottam és minden rendben volt velem :)
Először Apunak, majd Anyunak adtam óriási nagy puszikat és NAGY ölelést és megbeszéltük, hogy Anya jön értem ebédnél. A gyors búcsú után észre sem vettem, hogy elmentek, mert annyira berregtettem az autókat a szőnyegen...

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...