2011. szeptember 13., kedd

Bogyó és babóca az óvodában

Anyával és Hédivel útra keltem: rollerrel, busszal és villamossal is utaztunk...
A biztosítónál leadtuk a papírokat és elindultunk gyalog, a Teve utca irányába, a kedvenc könyves kereskedésünkbe.
Nem gondoltuk, hogy ilyen messze van gyalogosan :/
A nap elég erősen tűzött, de igyekeztünk a hűs árnyékos utcákban haladni, meg igyekeztem magamat felvetetni a Hédi karjaiba :) Anya, nem vett fel :(
Végre odaértünk és válogathattunk a könyvek között...
Bogyó és Babóca már ismerős volt nekem régebbről, így a könyvükbe lapozgatva ráismertem rögtön a kis bogárkákra, akik most az óvodában töltik a délelőttjüket. Ráadásul a másik kis mesécske a könyvben a mérges, piros pók története, amit már láttam rajzfilmen :)


A bácsival megkerestük Hédinek, -mert én mondtam ám, hogy biztosan van Kis Nicolas - és talált is egy utolsó példányt, a Kis Nicolas kiadatlan kalandjai 2. kötetéből!
Hédi majd biztosan sokszor elmeséli nekem :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...