2011. szeptember 24., szombat

Őszi ablakdíszem

Itt az ősz és vele együtt a lakásdíszítés...
Őszbe öltözött az otthonunk is és az ablakom sem maradhatott üresen :)
Dísztökök, függők, törékeny és nem törékeny szebbnél szebb dísztárgyak kerültek sorra elő Anya féltve őrzött dobozaiból.
A papírsárkány elég fürge és mókás játék, ezért bevarázsoltam őt, az ablakom elé, had lógjon a karnisról, ha pedig szellőztetem a szobámat, akkor még örömében, táncra is perdülhet nyugodtam!
Anyu kivágott nekem (őszi színekből választottam) színes papírból, négy rombusz formát, felrajzolta a mosolygós arcukat, én a színes nyomdapárnám és a mutatóujjacskám segítségével pirosítót nyomtam az orcájukra :)
Ezután, már csak a ragasztás és a két a lap közé illesztett cérna szál kanyargott és várta, hogy a ragacsba tapadjon. Díszítésként még egy csokornyakkendő is került, a függő végére :)


Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...