2011. szeptember 23., péntek

Radírnyomda, no meg az ujjaim nyomdázása

Anyu megígérte nekem, ha felkelek, akkor kipróbálhatom a színes nyomdapárnákat! :)
Levél sablon
Kinyomtatott nekem Anya őszi faleveles színezőket és már indulhatott is a móka...
...Papáéknál igaz találtunk radíros ceruzákat, de jó régiek voltak, amiknek a radír végük már nagyon be volt keményedve.
Azonnal feltaláltam magam és máris belenyomkodtam a kis mutatóujjacskáimat a nyomdapárnába :)
Húúúú, de jó móka volt!!!
Anyu ép, hogy el tudott szaladni papírtörlőért, mert én már próbáltam is egymás után az összes színt, ami a készletben volt :) Egy kicsit azért, sikerült ám összemaszatolnom a színes párnákat...


A MintaMókus-on remek és kreatív ötletre leltünk és milyen jó, hogy kipróbáltuk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...