2011. szeptember 16., péntek

Egy délután, az Omszki-tónál

Anyu már napokkal ezelőtt eldöntötte (akkor, amikor Apuhoz ment ki - régen: 104-es - busszal, hogy elmenjenek közösen vásárolni), hogy busszal is átmegyünk Budakalászra, ha már elmegy odáig 204 busz járat.
Anyu megnézte az interneten, mikor van az Árpád üzletháznál a busz és HAJRÁ! 10 perc! FUTÁS!!!
Simán elértük...
Remek egy hely ez az Omszki-tó és nekem is nagyon tetszik, jártunk is itt tavasszal :)
A kilátás is nagyon szép volt, amikor átmentünk a Megyeri-hídon! A Dunát én fotózhattam le, de a kis Lupa-szigetet nem kattintottam le, inkább csodáltam :)
Elég hamar átértünk és a bicikli út felől közelítettük meg  a tavat. Egy körbe-körbe mozgó (Wakebord pályán) kötélpályán vízi síeltek, vagy deszkáztak (szörföztek) a srácok. Ezt közelebbről is szemügyre vettük.
OmszkWakeCentrum
Húúúú, láttam menő wakeboard-os nagy fiúkat, de volt köztük olyan is ,aki nem volt bátor és inkább kikerülte az ugratókat :)


Gyűjtöttünk a Mamával faleveleket, kergettem vadkacsákat, dobáltam kavicsokat a vízbe, láttam hogyan fognak ki egy hatalmas pontyot, a srácoktól elkértem a gördeszkát és kipróbáltam a 4kerekű guruló csodát :), gyakoroltam az újabb vagizásom: az egy lábon gurulást a roller-rel és próbálgattam a deszkás ugrás is :)
... és nem fáradtam el!
Vissza felé a megállóban elég nehezen bírtak már velem Anyuék, folyton azt mondogatták, hogy energiavámpír vagyok :) Volt is fegyelmezés, de nem nagyon tudtam a fenekemen maradni. Sötétedet, amikor újra átkeltünk a híd felett és az Árpád útra kanyarodva el is álmosodtam...
Jó kis délután volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...