2011. szeptember 18., vasárnap

Rövid vasárnap

A reggeli kávézás (kakaózás) után indultunk Apával Ceglédre, autóval kirándultunk egy kicsit kettecskén.
Anyától sok-sok csókkal búcsúztunk el, integettem neki az autóból, még a Halász Jutka CD-ről sem feledkezett meg, amit Apu kért tőle.
Az úton énekeltünk és dúdolásztunk az ismerős dallamokra...
Peti kijött az országútra a város szélére, hogy nem kelljen bemennünk érte a kis utcák útvesztőjébe, mert Apa nem ismerte az utat.
Majdnem 11 óra volt, amikor hazaértünk. Anyát meglepve, én vittem neki egy adag fagylaltot, aminek nagyon örült, de én is, mert az övéből is kaphattam kóstolót :)
Petivel szerettem volna játszani na meg focizni is, de Apával fontos tervezésbe és számolásokba kezdtek, mert szeretnék egy vegyes tüzelésű kazánt télre
Anyuval belekezdtünk az Őszi Oroszlános alkotásba, amit a MintaMókuson láttunk Helgáéknál, de a Pénteken, az Omszki-tónál szedett faleveleket még be kellett áztatnunk vízbe, mert már elkezdtek kiszáradni. A sablon alapján körberajzoltam az oroszlán testét, fejét és farkincáját színes papírra. Anyu körbevágta szépen, s az előkészületekkel megvoltunk már. A sörényre még némi áztatás várt...


A tegnap készített bogrács gulyással invitáltuk Petit ebédre, de semmit, de tényleg semmit nem fogadott el, csak pöfékelte a cigiket egymás után.
Mi Anyával megebédeltünk és lefeküdtem aludni, Apa addig újra el fuvarozta Petit Ceglédre.
Olyan gyorsan elment, ez a nap, hogy délután már készülődnünk is kellett újra, mert Apa ment dolgozni este.
Indulás előtt még gyorsan megcsináltam az oroszlán sörényét
Felvitt még minket Anyuval a Papáékhoz, aminek én nagyon örültem :)

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...