2011. szeptember 7., szerda

Népsziget

Anyuval pont az ovi mellett gurultunk el, ahogyan a híd felé mentünk. Köszöntünk az óvónéninek és páran odaszaladtak a kerítéshez, s köszöntek nekünk, "Szia Doni!" - már tudják a nevemet is :) - "Már tudok ugratni a rollerrommal!" mondtam nekik és érdeklődve kérték is "Megmutatod!?"
Tartottam egy rövid bemutatót és elbúcsúzva tovább indultunk...
A hídra elég nagy energiával feljutottam és milyen szép volt odafentről...


Megnéztük a kis hajókat és a motorcsónakokat, akik itt pihennek az öbölben. Áteveztek alattunk a kajakosok is, egy kenus és egy túrakajakos lemaradva, de igyekezett utánuk. Drukkoltunk nekik, hogy utolérjék a többieket :) Vadkacsák is úszkáltak, mégpedig ügyesen szlalomoztak, a híd pilléreinél :)


Persze, hogy nem maradhatott ki, a kis kecskék etetése, de a nagyobbat sem hagytam éhesen már.
Egy kisfiú pont elhozta az Anyukájával a fekete nyusziját, az állatfarmra. Odahívott, hogy nézzem meg nyugodtan és ha van kedvem, bár idegeneket haraphat simogassam meg. Finom selymes bundája volt a nyuszkónak és nem harapott meg engem :)


Kíváncsi voltam arra, hogy a kis kecskék az Anyukájukkal aludtak-e?  
Talán ez a kecske süket, vagy nem érti mit mondok!?



fagag

Nincsenek megjegyzések:

Tovább is van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...